سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۹۰۸ هکتار زمین به واحد‌های تولیدی آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۰۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به واحد‌های تولیدی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی  در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۹۰۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شده است.

امیر شهسوار جلاوت ادامه داد: این میزان اراضی در شهرک‌ها  و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی در قالب ۲ هزار و ۶۱۹ قرارداد منعقده برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است. 

وی ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و ۵۵۹ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسیده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس برآورد‌های انجام شده بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی قعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی سرمایه‌گذاری شده است. 

شهسوار افزود: راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی موجب اشتغال جوانان منطقه شده و زمینه اشتغال برای بیش از ۲۸ هزار نفر از جوانان را فراهم کرده است. 

وی اضافه کرد: حمایت از صنعت و واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی جزو اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است و بر این امر اهتمام ویژه وجود دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق مختلف استان ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.