سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو ارشد انصارالله: پاسخ به ترور هنیه منحصر به ایران نخواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که پاسخ به ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تنها از جانب ایران نخواهد بود.

«علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با خبرگزاری «ریانووستی» گفت که پاسخ به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تنها به ایران منحصر نیست و این پاسخ از جانب همه جبهه‌های «محور قدس» صورت خواهد گرفت.

پیشتر «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه همزمان با ورود پیکر رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر تاکید کرد: شهادت رهبران همیشه روی انگیزه اصحاب مقاومت برای ادامه راه، تاثیر زیادی داشته است و دشمن صهیونیست با افزایش جنایات، خود را به سقوط اجتناب ناپذیر وعده الهی نزدیک می‌کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: ترور فرمانده هنیه نقض آشکار تمام آداب و رسوم و مقدسات است. ترور هنیه، اروپایی‌ها و برخی کشور‌های عربی را که مواضعشان حتی به حد محکومیت هم نرسید، رسوا کرد.

وی تأکید کرد: شهید هنیه سهم عمده و برجسته در خدمت به قضیه و آرمان عادلانه و مقدس فلسطین و آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی شریف داشت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

در پی شهادت اسماعیل هنیه، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهید را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.