سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوستن سه والیبالیست دیگر به گیتی‌پسند اصفهان

سه والیبالیست دیگر به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند.

بنابر اعلام باشگاه  فرهنگی ورزشی گیتی پسند  ،امروز یکشنبه پژمان رضوانی پاسور فصل گذشته این تیم اصفهانی قرارداد خود را تمدید کرد و علی ابراهیمی و هادی شورکاوی نیز قرارداد خود را به امضا رساندند و به جمع شاگردان سعید عقیلی برای حضور در لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پیوستند.

ابراهیمی سابقه حضور در تیم‌های مقاومت تهران، رعد پدافند، سپاهان، فرش حداد و سرو قامتان همدان را در کارنامه خود دارد.

شورکاوی که فصل پیش بازیکن پاس گرگان بود با قد ۲ متر و هفت سانتی متر در پست سرعتی زن فعالیت می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه را دارد.

رضوانی نیز که فصل گذشته پاسور گیتی پسند‌ها بود و عملکرد خوبی در پست خود داشت سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، راه و ترابری و شهروند اراک را در کارنامه دارد.

پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد (هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شده بودند.

همچنین موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین خانی، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی و امیرعلی دولتی چهار ملی‌پوش تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران نیز به این تیم اضافه شده بودند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.