سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس متلاطم و مواج می‌شود

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل وقت فردا با تداوم وزش بادهای شمالی، سواحل این استان متلاطم خواهد بود.

زهرا راستگو گفت: داده‌های یادشده نشان می‌دهد از روز سه شنبه تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین طی این مدت در نواحی جنوبی استان، در برخی از ساعات افزایش پوشش ابر پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان نشان می دهد آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعاتی از ظهر امروز در برخی نقاط همراه با گرد و خاک خواهد بود.

راستگو ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۴۴ دقیقه بامداد ، مد اول ساعت ۰۷:۳۰، جزردوم ساعت ۱۵:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۰ خواهد بود.

راستگو تصریح کرد: بیشینه شبانه روز گذشته و امروز دمای هوا با ۴۶ درجه برازجان مرکز شهرستان دشتستان گرم ترین شهر استان بوشهر و شهرهای اهرم و دیر نیز با ۴۵ درجه سانتیگراد دیگر مناطق گرم این استان را بنام خود ثبت کردند.

وی گفت: خنک ترین شهر استان بوشهر نیز در مدت یادشده مربوط به شهر جم با ۲۹ درجه سانتیگراد است.

راستگو اضافه کرد: بیشترین میزان رطوبت با ۶۶ درصد مربوط به عسلویه و کمترین مربوط به شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با ۱۵ درصد است.

برچسب ها: هواشناسی ، خلیج فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.