سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای جابجایی زائران اربعین ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز است

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده کشور گفت: برای جابجایی زائران در ایام اربعین ۹ هزار دستگاه اتوبوس مورد نیاز است.

 رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده کشور با بیان اینکه برای جابجایی زائران در ایام اربعین ۹ هزار دستگاه اتوبوس مورد نیاز است گفت: امسال با توجه به کمبود تولید خودرو و واردات نتوانستیم این تعداد را تامین کنیم، اما تلاش می‌کنیم با امکانات موجود مشکلات را به حداقل برسانیم.

امانی فزود: برای ایمنی جاده‌ها هم اکنون همه محور‌های منتهی به پایانه‌های اربعینی در حال بازسازی بهسازی خط کشی است و در پایانه‌ها نیز برای رفاه حال زائران و کاهش مشکلات ناشی از گرما همه پایه‌ها به سایبان‌ها مه پاش تونل‌های سرد ودستگاه‌های آبسردکن مجهز خواهد شد تا زائران با رفاه بیشتری در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده کشور  بااشاره به اینکه بیشترین تردد‌ها زائران از طریق زمینی و جاده صورت می‌گیرد ابراز امیدواری کرد تا علی رغم وجود مشکلات وکمبود‌ها خدمات مناسبی را در اربعین امسال به زائران ارائه دهیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده کشور  اعتبار تخصیص یافته برای اجرای طرح‌های عمرانی خدماتی و رفاهی را برای اربعین امسال ۲۰ همت عنوان کرد و یادآور شد: با اشاره اینکه ۷۲ درصد زائران از مرز مهران استفاده می‌کنند تلاش شده است تا این خدمات و امکانات بیشتر در این مرز متمرکز شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.