سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجربه البرز در صدور اسناد حریم رودخانه‌ها قابل اجرا در سراسر کشور است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیستی با امینت جسمی و روانی همه افراد جامعه مرتبط است و باید همه ما برای حفاظت از آن تلاش کنیم.

 حسن بابایی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در منابع طبیعی استان البرز با اشاره به صدور سند جدید تالاب صالحیه گفت: توسعه صنعتی اگر در سایه صدمه به منابع طبیعی و محیط زیست صورت گیرد به ضد تولید در کشور تبدیل می‌شود و در بلند مدت جز ضرر و زیان عاید دیگری برای کشور ندارد، در این زمینه برای رفع مشکلات فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد هم باید اقدامات عاجل و کارشناسی شده صورت گیرد.
 
بابایی به تجربه مفید و موثری استان البرز در بحث مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: در کشور کمتر استانی را داریم که در این زمینه چنین کارنامه درخشانی داشته باشد و در بسیاری از موارد اسناد رودخانه‌های استان البرز نیز به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.
 
معاون رییس دستگاه قضایی کشور گفت: در زمینه صدور اسناد رود خانه‌ها برخی قوانین ما نیازمند بازنگری است و برخی قوانین باید تغییر اساسی داشته باشیم. برای مثال در حوزه طالقان و رودخانه شاهرود موارد و چالش‌های متعددی برای صدور اسناد حریم رودخانه‌ها هستیم. 
 
بابایی گفت: در زمینه صدور اسناد مالکیت در حوزه ساخت و ساز‌های قولنامه‌ای هم در استان البرز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است و در این زمینه اگر کمک و همراهی شهروندان هم داشته باشیم اقدامات موثری صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.