سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش هزینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن خواسته متقاضیان اردکانی

در پی درخواست واریز مبلغ شصت میلیون تومان برای آماده سازی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن، متقاضیان با تجمع در فرمانداری اردکان خوستار کاهش هزینه‌ها و شفاف سازی هزینه‌ها شدند. 

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: زمینی که در اردکان برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده، ۱۲۰ هکتار که مشتمل بر ۲ هزار و ۸۰ قطعه مسکونی است و از بزرگترین سایت‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد است.

 وی ادامه داد: متقاضیان در شهریورماه سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ میلیون تومان و در شهریورماه سال بعد مبلغ ۶۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند و شروع آماده سازی سایت در آبان ۱۴۰۱ بوده است و انشالله تا پایان شهریورماه کار آماده سازی اتمام می‌یابد و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، گفت: در سایت اردکان علاوه بر معابر، زیر ساختمان‌ها هم اماده سازی شده است واین تفاوت سایت شهرستان اردکان با سایر شهرستان‌ها است و مورد بعدی بحث دخمه و حریم دخمه بوده که طرح را دستخوش تغییر و آماده سازی را زمانبر کرده است و تغییر طرح آماده سازی ۱۸۰ به ۲۵۰ متر و سپس طرح ۲۰۰ متر مربع شده که این امر هم زمان برده است.

 نادریان زاده گفت: هزینه آماده سازی سایت در همه سایت‌های استان یزد برابر است و براساس فهرست ۱۴۰۲ صورت گرفته است و بحث بنیاد ساخت و گروه ساخت راداریم که در بنیاد ساخت متقاضیان علاوه بر هزینه آماده سازی باید هزینه ساخت واحد را هم پرداخت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.