محمدی گفت: با تأمین منابع مالی متقاضیان و همچنین پرداخت تسهیلات، عملیات ساخت و ساز در طرح‌های ملی مسکن سرعت می‌گیرد.

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی، از طرح‌های نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان‌های بیرجند و طبس بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور تنها مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی و مدیران این حوزه برگزار شد، مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از روند اجرای عملیات اجرایی طرح ۵۶ واحدی طبس، هزار و ۸۴۰ واحد در قالب گروه‌های ساخت طبس و ۱۸۷ واحدی بیرجند بازدید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید گزارش کاملی از روند اجرایی طرح‌ها به صورت جداگانه ارائه کرد و گفت: تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر یک صد هزار نفر جمعیت استان ۳۱ و ۲۲۱ نفر ثبت نام کرده اند که ۱۹ هزار و ۹۶۲ نفر حائز شرایط و ۹ هزار و ۹۷۲ نفر تائید نهایی شده اند.

محمدی مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم در خصوص تسریع در روند ساخت این طرح‌ها گفت: با تأمین منابع مالی متقاضیان و همچنین پرداخت تسهیلات، عملیات ساخت و ساز در طرح ملی مسکن با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

او با ابراز رضایتمندی از عملکرد مجموعه بنیاد مسکن خراسان جنوبی، از زحمات مدیران بنیاد مسکن و کلیه همکاران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقدیر و تشکر کرد.

محمدی گفت: بنیاد مسکن رسالت مهمی در تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن دارد که امیداریم با تسریع در اتمام طرح ها، گام موثری در جهت خانه دار شدن متقاضیان واجد شرایط برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.