سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب‌رسانی به ۱۵هزار خانوار شهری و روستایی شهر فسا

مدیر عامل آبفای فارس از آب‌رسانی به ۱۵هزار خانوار شهری و روستایی در مسیر خط انتقال آب چاه‌های مهدی آباد به شهر فسا خبر داد.

علی شبانی؛ مدیرعامل شرکت آبفای فارس از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه آبرسانی به دو شهر و ۱۴ روستای واقع در مسیر خط انتقال آب چاه‌های منطقه مهدی آباد به شهر فسا خبر داد و گفت: این پروژه به زودی به طور کامل وارد مدار بهره برداری می‌شود.

او افزود: در سال‌های گذشته به منظور آبرسانی به شهر فسا در منطقه‌ی مهدی آباد ۱۷ حلقه چاه حفر شده که پیش از این به دلیل استمرار خشکسالی‌های سنواتی و کاهش شدید آبدهی، ۵ حلقه از این منابع آب از مدار بهره برداری خارج شده است.

شبانی ادامه داد: ۲۶۶ لیتر بر ثانیه آب استحصال شده از ۱۲ حلقه چاه فعال موجود در این منطقه از طریق ۲۸ کیلومترخط انتقال به شبکه توزیع شهر فسا متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس افزود: پروژه آبرسانی به شهر‌های زاهد شهر، نوبندگان و روستا‌های جلیان، ده شیب، غیاث آباد، شهرک صنعتی، صحرارود، شستگان، هارم، حسین آباد هارم، واصل آباد، دولت آباد، جعفر آباد، مجموعه‌ی فدشکویه و یاسریه، کوشک قاضی و مجموعه میان شهر از این خط انتقال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است که به زودی با اتمام عملیات اجرا، این پروژه بطور کامل به بهره برداری می‌رسد.

شبانی در شرح بیشتر پروژه مذکور گفت: با تکمیل و بهره برداری کامل از این پروژه‌ی آبرسانی بالغ بر ۱۵ هزار خانوار شهری و روستایی با جمعیتی قریب به ۶۰ هزار نفر از مزایای آن منتفع می‌شوند.

به منظور تأمین مستمر آب شرب مشترکان، تعدادی از روستا‌های یاد شده در هفته‌های گذشته به این خط آبرسانی وصل شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.