سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار و ۴۷۰ فقره از املاک آموزش و پرورش کرمان سند دار شدند

رضایی گفت: تاکنون از مجموع قریب به ۵ هزار و ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش کرمان با تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک ۲ هزار و ۴۷۰ فقره سنددار شده اند.  

امروز شنبه مورخ ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، اعضای شورای آموزش و پرورش و سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار و وضعیت املاک و ابنیه مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش ویژه صدور اسناد حدنگار در تثبیت مالکیت و جلوگیری از تعرض سودجویان گفت: از مجموع قریب به ۵ هزار و ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان با تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان تاکنون ۲ هزار و ۴۷۰ فقره سنددار شده اند.  

وی افزود: در سال‌های اخیر عزم جدی برای صدور اسناد مالکیت آموزش و پرورش در استان شکل گرفته است و از مجموع اسناد مالکیت صادره، بیش از ۸۰۰ فقره معادل ۳۲ درصد اسناد در ۲ سال اخیر صادر شده است.

سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان نیز در حاشیه این نشست گفت: مقوله تعلیم و تربیت از جایگاه والایی در فرهنگ دینی ما برخوردار است،  از این رو صدور اسناد مالکیت مدارس به عنوان سنگر فراگیری دانش، از کارویژه‌های اولویت‌دار این اداره کل محسوب می‌شود.

وی افزود: صدور اسناد مالکیت حدنگار و نقل و انتقال رسمی املاک به ارتقای امنیت معاملاتی و بهداشت قضایی می‌انجامد و در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ثبت رسمی باید اقدامات آموزشی لازم در مدارس در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این نشست از سید مهدی هاشمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان و روسای واحد‌های ثبتی جیرفت، زرند، رودبار جنوب و مناطق یک و ۲ شهرستان کرمان به واسطه جهش در زمینه صدور اسناد مالکیت مدارس قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.