سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۱ درصدی جرایم سایبری در آذربایجان غربی

فرمانده پلیس آذربایجان غربی از افزایش ۲۱ درصدی جرایم در فضای مجازی خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیشتر جرایم رویدادی در استان در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته کاهش یافته اما امسال به جرایم فضای مجازی در استان  ۲۱ درصد افزوده شده است.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: بیشترین جرایم در فضای مجازی به برداشت های اینترنت مربوط می شود.

کشف ۱۴۷۶ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

فرمانده پلیس آذربایجان‌غربی گفت: در چهار ماه منتهی به مرداد ماه در سال بیش از یک تن و ۴۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق مختلف استان کشف شده است و در این ارتباط ۷ هزار و ۴۱۹ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده اند. 

وی از دستگیری ۳۵۱۰ نفر سارق در استان طی ۴ ماهه نخست سال جاری خبرداد و به کاهش ۸۷ درصدی وقوع شرارت و کاهش ۶۸ درصدی سرقت به عنف در استان اشاره کرد و افزود: ۶۷ مورد شرارت طی سال گذشته به ۹ مورد در سال جاری رسیده است. 

سردار جهانبخش فلج کردن اراذل و اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان از اولویت های مهم پلیس در آذربایجان غربی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه  امسال ۱۵ هزار و ۶۰۰ تصادف درون شهری و برون شهری در استان رخ داده است افزود: در چهار ماه اول امسال ۲۰۶ نفر در تصادفات استانی جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال گذشته ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی، نرخ وقوع سرقت در استان را در بین استان‌های کشور سی و چهارم اعلام کرد و گفت: نرخ نزاع و درگیری استان را شانزدهم است. 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و ۸۸۹ هزار تردد از مرز‌های ۶ گانه استان طی ۴ ماهه سال جاری افزود: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی بودند که از مرز‌های استان تردد ثکرده اند.

وی با اشاره به میزبانی تمرچین پیرانشهر از زائران اربعین افزود: امسال ۳۲ گیت تردد با همکاری هزار نفر از ماموران انتظامی آماده خدمت رسانی به زایران در مرز تمرچین هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.