سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی:

بیش از هزار تخت به ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور اضافه شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در بخش درمان به ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور در ۲ سال و نیم اخیر اضافه شد.

میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور شنبه در آیین بهره‌برداری از بیمارستان تامین اجتماعی آبادان اظهار کرد: عرصه‌های مختلف خدمت دولت سیزدهم در حوزه خدمات سلامت و درمان نسبت به دولت‌های دیگر برای مردم قابل لمس و احساس است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات دولت سیزدهم در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب کم‌نظیر بود افزود: در دولت سیزدهم در بخش درمان سازمان تامین‌اجتماعی ۴۳ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی به بهره‌برداری رسید که نشان می‌دهد در عرصه سلامت، جانانه پای ارائه خدمت ایستادیم.

موسوی بیان کرد: در استان خوزستان مراکز مختلفی در ایذه، باغملک، رامشیر احداث شدند ضمن اینکه توسعه بیمارستان بهبهان و بخش‌های مختلف درمانی با هدف خدمات رسانی بیشتر انجام شد و درمانگاه تامین اجتماعی اروندکنار نیز در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در اواخر سال گذشته ۴۶ آمبولانس تخصصی و فوق تخصصی در اختیار استان‌ها قرار گرفت که از این تعداد ۶ دستگاه سهم استان خوزستان بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان تامین اجتماعی آبادان گفت: با بهره برداری از این بیمارستان جدید، میزان ظرفیت پذیرش، درمان و بستری در سال از ۱۲۰ هزار به حدود ۲۶۰ هزار پذیرش در بخش‌های مختلف درمان سرپایی و درمان‌های تخصصی و فوق تخصصی خواهد رسید.

موسوی اظهار کرد: تجهیزات این بیمارستان کاملا به روز است و زمینه برای درمان مطلوب و بهینه برای مردم در این بیمارستان فراهم است و امیدواریم بخشی از نیاز منطقه در بخش درمان تامین شود.

وی اضافه کردیکی از رویکرد‌های دولت سیزدهم توسعه خدمات بود که در این راستا بیمارستان‌های متنوعی از جمله لنگرود و هدایت تهران، بخشی از بیمارستان دزفول راه اندازی و توسعه بیمارستان شوشتر اجرایی شد.

موسوی با اشاره به تجیهز بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی فیاض بخش به عنوان دومین بیمارستان تامین اجتماعی بزرگ کشور بعد از بیمارستان میلاد گفت: این بیمارستان از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های منطقه است که در مرحله نهایی آماده سازی و در حال تجهیز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.