سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۱۳۳ حادثه دیده در تیر ۱۴۰۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از انجام ۷۵ مورد عملیات و امدادرسانی به ۱۳۳ نفر حادثه دیده توسط امدادگران در ماه گذشته خبر داد.

 امیر عباسپور گفت: ۷۵ مورد عملیات امداد و نجات از یک تیر تا پایان تیر انجام شد، که شامل: ۲۳ مورد عملیات جاده ای؛ ۱۶ مورد حادثه کوهستان و ۸ حادثه صنعتی-کارگاهی،۷ مورد، انجام تست فشارخون و تست قند خون هریک ۶ مورد، فوریت ها، مفقودی ۵ مورد، حوادث ساحلی، آتش سوزی، مراجعه حضوری و سقوط از ارتفاع هر کدام ۳ مورد، امدادرسانی در مراسمات (تاسوعا و عاشورا) ۲ مورد، گزش و حوادث ورزشی هرکدام یک مورد بود.
 
عباسپور گفت: در این عملیات‌ها ۳۵۶ نیروی عملیاتی در قالب ۱۳۱ تیم امداد و نجات با بکارگیری ۱۱۴ ناوگان خودروی امدادی خدمات ارائه دادند.
 
وی ادامه داد: شهرستان کرج با ۳۸ حادثه ۵۰ درصد حوادث، اشتهارد با ۱۴ حادثه ۸ درصد؛ شهرستان ساوجبلاغ با ۷ حادثه ۹ درصد؛ طالقان ۵ حادثه ۶درصد؛ چهارباغ و نظرآباد با ۴ مورد ۵ درصد و مرکز استان با ۳ حادثه۴ درصد؛ به ترتیب بیشترین حوادث استان را در تیر داشتند حوادث جاده‌ای ماه گذشته شامل: تصادف ۱۱ مورد، واژگونی و برخورد با مانع هر کدام ۵ مورد، برخورد با عابر پیاده و حیوان هرکدام یک مورد ۳۰ درصدکل حوادث را به خود اختصاص داد.
 
معاون امداد و نجات استان البرز، با اشاره به اینکه بر اثر این حوادث ۷۱ نفر مصدوم شدند گفت: امدادگران ۲۲ نفر را در این حوادث به محل امن انتقال دادند، ۲۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند، همچنین ۱۰ نفر در محل حادثه بصورت سرپایی خدمات امدادی ارائه کردند.
 
وی افزود: در امدادرسانی به ۲۳ نفر از حادثه آسیب دیدگان ۱۱ نفر توسط امدادگران نجات یافتند، یک نفر در این حوادث رهاسازی و یک فوتی مفقودی توسط تیم آنست یافت شد و ۸ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.