مدیرعامل هلال احمر استان البرز گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر در سه ماهه نخست امسال از خدمات حمایتی و معیشتی هلال احمر بهره‌مند شدند.

محمدباقر خلفی ضمن اشاره به کمک‌های حمایتی سازمان داوطلبان از بیماران نیازمند و صعب العلاج اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال به ۱۸هزار و ۹۵ نفر از بیماران با کمک ۱۰۲۲ نفر از داوطلبان کمک‌های دارویی و درمانی به ارزش ۱۳میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال و ۶۵۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی ادامه داد: بر اساس نیاز سنجی و شناسایی محلات محروم و به همت داوطلبان و خیرین، تعداد ۵۳ هزار و ۲۴۷ نفر از طرح داوطلبی حامیان کرامت به ارزش ۱۷۲ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال توسط ۸۱ خانه هلال در سطح استان البرز بهره‌مند شده اند که شامل پرداخت اجاره مسکن، تهیه منزل مسکونی، اهداء اقلام ضروری زندگی از جمله؛ فرش، یخچال، اجاق گاز، بخاری، تهیه جهیزیه نوعروسان، تعمیر مسکن برخوردار شدند. 
 
خلفی با تاکید بر ارتقاء سطح سلامت در محلات کمتربرخوردار گفت: ۲۱۴ ایستگاه سلامت در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف به ۱۶هزار و ۶۳۴ نفر خدمات سلامت محور و پایش سلامت ارائه دادند.
 
وی ادامه داد: با استقرار ۳۶ کاروان سلامت در مناطق کمتربرخوردار استان، ۵هزار و ۵۰۳ نفر از همشهریان در مناطق کمتربرخوردار از خدمات ویزیت رایگان، مشاوره‌های روانشناسی و سلامت محور بهره‌مند شدند.
 
خلفی افزود: ۱۴ هزار و ۹۱۵ نفر از بسته‌های معیشتی و ۲هزار و ۹۷۰ نفر از غذای گرم توزیع شده توسط خیرین هلال احمر در سه ماه نخست بهره‌مند شدندهمچنین با همکاری هزار و ۴۵۳ نفر از داوطلبان، خیرین در قالب ۷ هزار و ۶۷۴ نفر/ساعت مشارکت داوطلبانه ۱۴ هزار و ۹۱۵ بسته معیشتی شامل؛ برنج، گوشت، مرغ، حبوبات، روغن به ارزش ۹۳ میلیارد و ۹۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.