سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار شدید شاباک به سران اسرائیل: زندگیتان در خطر است

منابع خبری فاش کردند که نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به سران این رژیم هشدار دادند که پس از ترور هنیه و شکر جان آنها در خطر است.

سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی دستورات فوری خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی صادر کرد و به آنها هشدار داد که در مکان‌هایی که استحکامات دفاعی ندارند، قرار نگیرند، زیرا جانشان در خطر است.

براساس گزارش مصری الیوم، هشدار‌های شاباک در بحبوحه تنش‌ها در منطقه و پس از دو ترور توسط رژیم تروریستی اسرائیل علیه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین حماس در تهران و فؤاد شکر یکی از رهبران حزب‌الله لبنان انجام شد.  

در همین راستا بر اساس آنچه وب سایت آمریکایی آکسیوس گزارش داده، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نگرانی خود را از شواری هماهنگی ائتلاف بین المللی و منطقه‌ای برای کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله احتمالی ایران ابراز کرده است.

به نوشته این وب‌سایت آمریکایی، دولت بایدن متقاعد شده است که ایران در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، ظرف چند روز به اراضی اشغالی حمله خواهد کرد که نشان می‌دهد بایدن و دستیاران ارشدش به شدت از وضعیت فعلی احساس ناامیدی می‌کنند.

به گزارش آکسیوس مقامات آمریکایی بیم آن را دارند که حوادث روز‌ها و هفته‌های اخیر منجر به آنچه که آنها یک سری حساب‌های باز می‌خوانند، که ایران و محور مقاومت در منطقه قصد دارند آنها را تسویه کنند، شود.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.