روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که در سراسر اراضی اشغالی از ترس پاسخ ایران، حزب‌الله و حماس رعب و وحشت حکم‌فرماست.

روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم وارد حالت آماده‌باش حداکثری شده است، در حالی که ارتش آن به دلیل واکنش گسترده ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، مرخصی تمامی واحد‌های نظامی خود را به حالت تعلیق درآورده است.

براساس گزارش النشره، روزنامه معاریو گزارش داد که برای دومین بار در چهار ماه گذشته، رژیم صهیونیستی برای سناریو‌های تهدید مربوط به حمله گسترده ایران در حالت آماده باش قرار گرفته است.  

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد: ترسی در آمریکا از این وجود دارد که تهران این بار بدون هشدار قبلی، در حالی که ائتلاف زمان کافی برای سازماندهی خود برای مواجهه با پاسخ ندارد، به اسرائیل حمله‌کند.

 به نوشته این روزنامه، در میان سناریو‌های هولناک، ترس از هدف قرار دادن خطوط برق و ارتباطات وجود دارد و آماده‌سازی‌ها شامل باز کردن پناهگاه‌های جدید در مرکز اراضی اشغالی بود.

در زمینه آماده سازی در سیستم بهداشتی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دستورالعملی برای تجهیز بیمارستان‌ها به دستگاه‌های تولید سوخت و برق و تخلیه گاراژ خودرو‌ها برای استفاده به عنوان بیمارستان‌های مستحکم صادر کرد. این رژیم همچنین برای آماده‌سازی جهت مقابله با قطع ارتباط، تلفن‌های ماهواره‌ای را در اختیار بیمارستان‌های صهیونیستی قرار داد.

معاریو گفت که سران رژیم به وزرا و مدیران اجرایی وزارتخانه‌های دولتی دستور داده‌اند تا برای استفاده از تلفن‌های ماهواره‌ای آماده شوند.

ارتش اسرائیل همچنین تصمیم گرفت که دامنه کاهش کار کارخانه‌های شمال اسرائیل را به ۴۰ کیلومتر از مرز لبنان گسترش دهد چرا که حماس، ایران و حزب‌الله متعهد شدند که به ترور هنیه و شکر پاسخ دهند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار