سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خاتم

فرماندار شهرستان خاتم از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

اکبریان فرماندار شهرستان خاتم در نشست شورای مسکن شهرستان گفت: همزمان با سراسر کشور پروژه طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۱۱ هکتار شهرستان خاتم آغاز شد و عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

اکبریان بیان کرد: سایت شماره یک این طرح با شرایط ویژه‌ای در شهرستان آغاز شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

او افزود: واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن با همکاری پنج پیمانکار بومی شهرستان و استفاده از سازه‌های بروز و ضد زلزله با سرعت خوبی در حال ساخت است.

فرماندار خاتم گفت: کلیه خدمات زیر ساختی این طرح شامل آب، برق و گاز قبل از شروع عملیات اجرایی انجام شد.

اکبریان بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در مرحله ساخت اسکلت است و سعی داریم تا پایان تابستان امسال اجرای سقف انجام شود.

او افزود: سایت دوم طرح نهضت ملی مسکن با واگذاری زمین، نقشه برداری در حال طراحی است که در آینده نزدیک کار زیر سازی آن شروع می‌شود و همچنین طرح جوانی جمعیت با انجام اقدامات و قرعه کشی واحد‌ها در آینده نزدیک کار زیر سازی آن انجام می‌شود.

اکبریان ادامه داد: با تعامل و همکاری بنیاد مسکن، شهرداری و شورای شهر پروانه‌های ساخت نهضت ملی مسکن به صورت رایگان برای متقاضیان انجام شد.

در ادامه دهقان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خاتم گفت: در شهرستان خاتم هزار و ۸۸۴ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۳۸ نفر واجد شرایط نبودن، ۳۳۶ نفر واجد شرایط با ایجاد حساب ۴۰ میلیون تومان در مرحله اول واریز کردند که برای ۲۴۱ نفر پروانه ساخت گرفته شد و ۱۶۸ نفر از این طرح انصراف دادند.

دهقان بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های ۳ و ۴ فرزند زمین واگذار می‌شود که در شهرستان ۲۳۹ نفر در این طرح ثبت نام کردند ۷۹ نفر چهار فرزندی و ۱۶۹ نفر سه فرزندی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.