بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۴۵۲ هزار واحد مسکونی را در کشور آغاز کرده است.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در جلسه شورای مسکن مازندران گفت: این بنیاد از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ساخت ۴۵۲ هزار واحد مسکونی را در کشور آغاز کرده که ۲۹۶ هزار واحد مسکن روستایی و ۱۵۵ هزار واحد مسکن شهری است.

او افزود: این واحد‌ها باید ظرف دو سال ساخته و تحویل متقاضیان شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت ۱۴۵ هزار و ۵۶۸ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن وارد مرحله اجرایی شده است، گفت: حدود ۱۱۰ هزار واحد پروانه ساختمانی گرفتند و از این تعداد نیز بیش از ۹۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون هستند.

سهرابی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی را اجرایی کند.

او با بیان اینکه هفت هزار و ۵۳۰ واحد مسکن روستایی هفته دولت امسال در کشور بهره برداری می‌شود، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تامین مسکن اقشار کم درآمد و محرومان جامعه از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و یا در قالب طرح ایتام و معلولان مشارکت دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط زیر پوشش نهاد‌های حمایتی نیز از تسهیلات بلاعوض این دو نهاد بهره‌مند خواهند شد.

سهرابی به استقبال اندک مازندرانی‌ها در مسکن شهری اشاره کرد و گفت: کمبود زمین در استان یکی از دلایلی است که باعث شده مازندران متقاضی کمی داشته باشد

او افزود: ۱۱ هزار و ۳۵۶ واحد مسکونی در روستا‌های مازندران در حال ساخت است که ۷ هزار و ۲۳۴ واحد بهره برداری شد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ساخت ۸۴۲ واحد مسکونی شهری نیز در استان آغاز شده است که ۵۸۶ واحد با مشارکت بنیاد مسکن ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.