سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن آمریکایی به دلیل تهدید ترامپ دستگیر شد

نیرو‌های امنیتی آمریکا گفتند که یک زن ۴۱ ساله را به دلیل تهدید ترامپ و حمل اسلحه بدون مجوز، بازداشت کرده‌اند.

مقامات امنیتی آمریکا یک زن را در واشنگتن دی سی پس از اینکه مظنون به تهدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و حمل سلاح بدون مجوز بود، دستگیر کردند.

براساس گزارش آر تی، پلیس آمریکا می‌گوید کریستینا مونتوی، ۴۱ ساله، اهل تگزاس، از ۲۰ جولای بدون ارائه جزئیاتی در مورد محتوای آنها، تهدید‌هایی علیه ترامپ انجام داده است. همچنین مظنون اسلحه بدون مجوز نیز به همراه داشته است.  

در ۱۳ جولای، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان سخنرانی انتخاباتی وی در پنسیلوانیا، سوء قصدی به قتل رسید و ترامپ از ناحیه گوش مجروح شد و عامل این عملیات کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

سرویس مخفی آمریکا پیشتر گفته بود که مظنونی که چندین گلوله بسوی ترامپ شلیک کرده بود، روی پشت بام ساختمانی در فاصله ۱۰۰ متری صحنه، خارج از منطقه‌ای که مراسم در آن برگزار می‌شد، مخفی شده بود.

وزارت امنیت داخلی آمریکا در ۱۷ جولای اعلام کرد که تلاش‌های سرویس مخفی این شکور برای تامین امنیت ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی او را بررسی خواهد کرد.

اف بی آی در حال بررسی این حادثه به عنوان یک سوء قصد و تروریسم داخلیست و مظنون را توماس متیو کروکس ۲۰ ساله معرفی کرده است. با این وجود پس از آن، کیمبرلی چیتل، رئیس سرویس مخفی آمریکا، در ۲۳ جولای استعفا داد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.