سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش ثبت نام محصلان مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس شاهد

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان گفت: اگر دانش آموزی برای اسم نویسی در مدارس شاهد هنوز تعیین تکلیف نشده هر چه زودتر به مدرسه مراجعه کند.

جعفری با اشاره به ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد مقطع متوسطه اول از ۱۰ تیر تا ۲۵ تیر انجام شده و با بررسی مدارک تعیین تکلیف شدند، اما اگر دانش آموزی هنوز تعیین تکلیف نشده هر چه زودتر به مدرسه مراجعه کند.
او افزود: پیش ثبت نام در مقطع متوسطه دوم و ورودی دهم از ۲۵ خرداد شروع شده که تا ۱۰ مرداد ماه ادامه داشت و بعد از این تاریخ با بررسی مدارک و امتیازات دانش آموزانی که شرایط لازم را داشته باشند ثبت نام می‌شوند.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان گفت: برای ثبت نام میان پایه‌ها از ابتدایی تا متوسطه دوم قرار بوده سامانه ثبت نام برای مدارس شاهد باز شود و والدین متقاضی می‌توانند وارد سامانه شده و پیش ثبت نام کرده و از ۱۵ مرداد برای ثبت نام قطعی میان پایه به مدرسه مراجعه کنند.
جعفری افزود: مرداد ماه با اتمام ثبت نام متوسطه دوم و میان پایه‌ها، ثبت نام مدارس شاهد به اتمام می‌رسد و به سبب اختلالات در سامانه ممکن است امتیازات دانش آموزان به درستی وارد نشده باشد بنابراین دانش آموزان متقاضی به مدرسه مراجعه کنند.
او با اشاره به اینکه پیش ثبت نام پایه ابتدایی از ابتدای خردادماه شروع شد و تا ۱۵ خردادماه ادامه داشت گفت: ثبت نام نهایی و بررسی مدارک انجام شده و دانش آموزان متقاضی تعیین تکلیف شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.