سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متخلفان در آذربایجان‌غربی به پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۱۰ هزار پرونده تخلفاتی در استان رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۰ هزار و ۲۵۱ فقره پرونده در ۳ بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده ۷ هزار و ۲۷۲ فقره در بخش کالا و خدمات، ۲ هزار و ۵۴۱ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۴۳۷ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۵ هزار و ۲۲ میلیارد ریال محکوم شدند.

نجف‌زاده با اشاره به صدور مجازات‌های غیرنقدی نیز اضافه کرد: ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف و حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان از جمله دیگر موارد این پرونده است.

وی بیان کرد: واحد‌های گشت سیار تعزیرات حکومتی نیز با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار طی امسال ۹۳۳ اکیپ گشت داشتند و از تعداد ۵ هزار و ۶۵۸ واحد بازرسی نیز ۳ هزار و ۶۴ پرونده تخلفاتی تشکیل و میزان محکومیت ۹۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال شده است.

به گفته وی، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می‌توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان بدان رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.