سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلب رضایت ارباب‌رجوع اولویت مدیران باشد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع باید اولویت کار مدیران باشد چرا که کوتاهی در این امر قابل‌اغماض نیست.

علی ولایتی پور در اولین جلسه شورای اداری خود به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ترور ناجوانمردانه توسط رژیم غاصب و به‌شهادت‌رساندن اسماعیل هنیه بیان کرد: قطع به‌یقین با پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص این اقدام تروریستی، مجدد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شده و جهانیان می‌بینند که این نظام پاسخ کوبنده‌ای خواهد داشت و نابودی اسرائیل نزدیک‌تر خواهد شد.
 
 وی ضمن قدردانی از متولیان امر پیرامون برگزاری همایش نخستین قیام مردم سیستان به خون‌خواهی امام حسین علیه‌السلام که در حال تبدیل‌شدن به موضوعی جهانی است، خاطرنشان کرد: این قیام، وجهه خاص مردم سیستان که نشان از بصیرت و ولایت‌مداری مردم دارد را نشان داد، چرا که تنها دو ماه بعد از شهادت امام حسین علیه‌السلام در سال ۶۱ هجری این قیام رخ داد و امروز سند شش‌دانگ ولایت‌مداری به نام سیستان ثبت شده است.
 
 سرپرست فرماندار ویژه شهرستان زابل ادامه داد: خدمتگزاری به مردم عبادت است، بنابراین تیمی که افتخار خدمت به مردم خصوصاً در حوزه سیستان را دارد، باید شاخصه‌هایی داشته باشد که نتیجه آنها، منتج به رضایت‌مندی مردم شود.
 
 وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید در کار خود برنامه‌ریزی داشته باشند، تأکید کرد: از وضعیت سیستان و مردم آن، به طور کامل با نگاه نظارتی آگاهی و اطلاع دارم، اگر در عرصه‌ای نارضایتی مردم مشاهده شود، باید پیرامون آن، دلیل قانع‌کننده‌ای وجود داشته باشد، ازآنجایی‌که نظام، خدمات و بودجه لازم در حوزه سیستان را به حد اندازه تخصیص داده، باید بدانیم این اعتبارات و خدمات صرف چه چیزی شده، شاید مدیران به‌درستی برنامه‌ای نداشته و یا چینش مراحل اجرای برنامه به‌درستی انجام نشده است.
 
 ولایتی پور ادامه داد: باید نیازهای منطقه شناسایی و بر حسب آن برنامه‌ریزی کرد تا سرفصل‌ها بر اساس اولویت‌ها به‌کارگیری شود.
 
 وی با بیان اینکه باید وقت را غنیمت شمارد، تأکید کرد: یکی از شاخصه‌های مدیریتی، رضایتمندی مردم است، در بحث خدمت‌رسانی و تکریم مردم و ارباب‌رجوع، با کسی تعارف نداریم، همچنین در ارائه خدمات قومیت، جناح و مذهب اثرگذار نیست، باید عملکرد مدیران منتج به رضایتمندی مردم باشد.
 
 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل در ادامه گفت: اگر گزارشی بر این موضوع ارائه شود پس از بررسی و ارائه مستندات موجود تصمیم‌گیری خواهیم کرد، مدیران باید عملکرد کاری خود را به مدت یک سال تدوین و به فرمانداری ارسال کنند تا نقاط قوت و ضعف شناسایی و ارزیابی مدیران بر اساس آن انجام شود.
 
 وی بیان کرد: مدیران باید روابط‌عمومی‌های خود را تقویت کرده و به مردم اطلاع‌رسانی دقیقی از برنامه‌ها و اقدامات حوزه کاری خود ارائه دهند، ما نیز پشتوانه مدیران قوی هستیم و از مدیران ضعیف به‌هیچ‌عنوان دفاع نخواهیم کرد، چرا که چشم مردم به عملکرد ما است.
 
 ولایتی پور ادامه داد: باید دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و حراست را در ادارات فعال و کانال ارتباطی با مردم ایجاد شود، در این زمینه جای‌گذاری یک صندوق ارتباط مستقیم با مدیر برای دریافت انتقادات، پیشنهادها و راهکارها در ادارات و نهادها در دستور کار قرار گیرد، انتقاد بهترین راه پیشرفت امورات هست و بنابراین باید از آنها استفاده کرد.

وضعیت تاکسی‌ها در منطقه سیستان با نصب GPS باید مرتفع شود

 ️وی افزود: بازدید سرزده به طور جد در دستور کار فرمانداری زابل قرار دارد و اگر جایی مشکل حل نشود، به مدیر مافوق انعکاس شده و رسانه‌ای خواهیم کرد تا آن معضل مرتفع و سود آن به نفع مردم باشد.
 
 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل ادامه داد: در ابتدای کار، طرح پایلوتی مبنی بر نظارت نانوایی‌ها اجرا کردیم و تا زمانی که در این منطقه باشیم، پای‌کار ایستاده و بازدیدها تداوم دارد، همچنین وضعیت تاکسی‌ها در منطقه سیستان با نصب GPS باید مرتفع شود، به‌ویژه در مسیر زابل به زاهدان و اگر تخلفی احصا شود، کارت سوخت آن تاکسی سوزانده می‌شود.
 
 وی تأکید کرد: کوتاهی در امر خدمت به مردم اصلاً قابل‌توجیه نیست، مدیران دقت و برنامه‌ریزی را اولویت کارها بدانند، مردم نیز با رعایت و همکاری باید تعاملات دوجانبه را ارتقا دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.