سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش:

لازمه پیشبرد اهداف تربیتی تقویت انجمن اولیا و مربیان است

وزیر آموزش و پرورش گفت: لازمه پیشبرد اهداف تربیتی و پرورشی در بین دانش‌آموزان، تقویت جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس است.

رضا مراد صحرایی آئین آغاز پنجمین اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزان کشور در مشهد گفت: با کمال تاسف در فرآیند کوچک‌سازی و چابک‌سازی ناموفق عمل کرده‌ایم و بخش‌هایی را با این نیت ضعیف کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به ساختار انجمن اولیاء و مربیان اشاره کرد.

او با بیان اینکه اکنون نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار ضعیف شده است، افزود: این امر ناشی از برداشت اشتباه از چابک‌سازی است و خوشبختانه در این دوره کار را شروع کردیم و اساسنامه جدید انجمن تهیه و تدوین شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه شریک خانواده است و برای این منظور باید سازو کاری باشد تا والدین نسبت به آینده فرزندان‌شان دغدغه ذهنی داشته باشند.

صحرایی بیان کرد: باید خانواده دانش‌آموزان به این نتیجه برسند که تربیت و پرورش از آموزش مهم‌تر است و پیشی گرفتن تربیت و آموزش از خانواده شروع می‌شود، بنابراین والدین باید برای فرزندان‌شان وقت بگذارند.

او با بیان اینکه حضور مادران و دختران در کنار هم در اردو‌های یک روزه آموزش و پرورش نوید بخش تحول بزرگی در آموزش و پرورش است، تصریح کرد: تقویت رابطه میان والدین و فرزندان از ضرورت‌های زندگی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.