سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«هری پاتر» به تلویزیون کوچ کرد

نسخه تلویزیونی اکشن-فانتزی «هری پاتر» از شبکه مکس به شبکه اچ بی او منتقل شده است.

مارک میلود و فرانچسکا گاردینر به عنوان کارگردان سریال اکشن فانتزی «هری پاتر» انتخاب شده‌اند. این تیم دو نفره همچنین قرار است کار نگارش فیلمنامه این مجموعه پرسروصدای تلویزیونی را بنویسند.

مدیران شبکه اچ بی او در بیانیه‌ای گفته‌اند که این فیلمنامه اقتباسی وفادارانه و دقیق از داستان کتاب چند جلدی و بسیار پرفروش جی کی رولینگ خواهد بود.

برای بازی در نقش کاراکتر‌های مختلف و رنگارنگ داستان «هری پاتر»، قرار است از ترکیب بازیگران تازه‌ای استفاده شود. این بازیگران یک بار دیگر به تعریف داستان حضور پسربچه خجالتی و سر به زیری می‌پردازند که راهی مدرسه جادوگری هاگوارتز شد و با آشنایی با چند نفر دیگر، ماجراجویی‌های شیرینی در دنیای جادوگری به راه انداختند.  شایان ذکر است کار انتخاب بازیگران سریال شروع شده و هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن تعیین نشده است.

نزدیکان به اچ بی او می‌گویند این سریال در حال و هوایی شبیه ۲ سریال موفق و معروف سال‌های اخیر «بازی تاج و تخت» و «آخرین ما» تولید خواهد شد.

سریال «آخرین ما» با داستانی فانتزی و اکشن درباره پدری بود که به دنبال خلق شرایطی بهتر برای فرزندش در یک دنیای فانتزی و خانوادگی علمی تخیلی است.

درباره همکاری رولینگ با سریال خبری منتشر نشده است، اما اهل فن می‌گویند تولید سریال حتما با اجازه رسمی او خواهد بود. رولینگ یکی از سرمایه‌گذاران فرنچایز سینمایی «هری پاتر» هم بود و از این رو، سود بسیار زیادی نصیب او شد. به احتمال بسیار زیاد، او یکی از مدیران اجرایی سریال «هری پاتر» هم خواهد بود.

شنیده می‌شود که سریال «هری پاتر» برای پخش در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

امسال صنعت سینما بیستمین سالگرد نمایش عمومی «هری پاتر و زندانی آزکابان» را جشن می‌گیرد و این نکته، تبلیغات خوبی برای سریال تلویزیونی «هری پاتر» به حساب می‌آید؛ اما هنوز واکنشی از سوی دانیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر سینمایی و بقیه عوامل تولید این فرنچایز بلاک باستر نسبت به تولید مجموعه تلویزیونی مخابره نشده است.

منبع: صبا

برچسب ها: هری پاتر ، فیلم خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.