سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت در مرمت، احیا و تکمیل پروژه‌های حرم شاه‌چراغ(ع) با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از مشارکت در پروژه‌های مرمتی، تکمیل، احیا و مطالعات حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اعتباری بالغ‌ بر ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای مرمت، احیا، حفاظت و تکمیل پروژه‌های حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) اختصاص‌یافته است.

محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه در حال حاضر برنامه، طرح و برآورد هزینه‌ها برای اجرای پروژه‌های این حرم مطهر انجام‌شده است به تشریح همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان با این آستان مقدس پرداخت و افزود: این اداره کل در تعمیر و مرمت و کمک به تکمیل موزه شاه‌چراغ (ع) بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان مشارکت می‌کند.

او افزود: احیا و مرمت خانه‌های تاریخی متعلق به این آستان مقدس بااعتبار ۵ میلیارد تومان همچنین احیا و مرمت، مقاوم‌سازی و حفاظت از پروژ‌های حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نیز بااعتبار بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: با توجه به اینکه طرح و برنامه‌های مرمت پروژه‌های مذکور آماده‌شده است پیش‌بینی شود تا یک ماه آینده این برنامه‌ها عملیاتی شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.