سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه در سیصدمین روز جنگ

رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه مناطق مختلف غزه را آماج حملات خود قرار داد که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینیان شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

به نقل از المنار، در حالی که ۳۰۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد، رژیم صهیونیستی به نسل‌کشی در این منطقه ادامه می‌دهد. ارتش اشغالگر اعلام کرده است که جنگ در مرکز و جنوب غزه همچنان ادامه دارد و در منطقه تل السلطان در رفح در جنوب غزه به حملات ددمنشانه خود ادامه می‌دهد.

در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه المغازی در مرکز غزه دو نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

همچنین حملات ارتش اشغالگر به منزلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه نیز به شهادت سه نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد. منابع خبری اعلام کردند که بیشتر مجروحان از میان کودکان هستند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در یک نوبت اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را بمباران کردند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار‌هایی در مناطق غربی شهر غزه خبر دادند. این منابع بیان کردند که اشغالگران در خیابان «الرشید» در غرب شهر غزه تحرکات و پیشروی‌هایی داشتند و به شدت اقدام به گلوله باران این منطقه کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه «تل الهوا» در جنوب غرب شهر غزه را گلوله باران کرد.

این درحالی است که بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، ۳۹ هزار و ۴۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند. همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۰ هزار و ۹۹۶ نفر رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.