سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۲۳۰ یادواره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برگزاری ۲۳۰ یادواره شهدا در استان هدف گذاری شد که تاکنون ۶۷ مورد آن برگزار شده است.

صابر خسروی اظهارداشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود برگزاری کنگره شهدای غریب است که با همکاری دستگاه‌های مختلف تلاش داریم تا برنامه‌ای در خور و شایسته اجرا شود.

وی تصریح کرد: در مهرماه امسال نیز استان میزبان برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نصب تصاویر سرداران شهید و اِلمان‌ها ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: استان ۲۸ سردار شهید دوران دفاع مقدس دارد که درجه نظامی آنها از فرمانده گردان به بالاست و تصاویر این شهیدان به زودی در ورودی‌های شهرکرد نصب می‌شود.

خسروی تصریح کرد: مقرر شده تا تصاویر سرداران شهید استان در سه نقطه پلیس‌راه فرخشهر، ورودی شهر از سمت سامان و ورودی شهر به سمت شهر هفشجان نصب شود.

وی تولید محتوا در خصوص مصاحبه با خانواده شهدا را از دیگر اقدامات استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی شده تا ۴۰۰ مصاحبه با خانواده شهدا انجام گیرد.

در پایان این نشست اعضای جلسه در خصوص شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه که از سوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران این استان برای محکوم کردن این حادثه ناگوار تنظیم شده است را قرائت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.