سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی برق، علت کندی پیاده‌راه سازی میدان توحید

یحیی زاده کُندشدن اجرای پیاده‌راه سازی میدان توحید (ارگ) را به‌دلیل تأخیر در تحویل کفپوش از سوی کارخانه سازنده به‌علت قطعی مکرر برق اعلام کرد.

محمدرضا یحیی‌زاده با بیان اینکه پروژه بهسازی و پیاده‌راه‌سازی میدان‌توحید (ارگ)، تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت هم‌راستا با این پروژه، پیاده‌راه‌سازی معبر پیرامونی این میدان، به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع با هدف تکمیل اقدامات عمرانی این میدان، و پیاده‌راه شهید تجلی (گذر صنایع دستی) نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفت و پیمانکار متعهد شد که پروژه بهسازی و پیاده‌راه‌سازی معبر پیرامونی میدان «توحید» (ارگ) را در تاریخ ۱۵ مرداد‌ماه جاری، تحویل دهد.

وی ادامه داد:، اما بروز و ظهور هوای گرمی که کل کشور را درگیر کرد، باعث قطعی برق در بسیاری از کارخانه‌ها شد و کارخانه تأمین‌کننده مصالح مورد نیاز پروژه‌های مورد نظر نیز نتوانست مصالح را به‌موقع تحویل دهد.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده از طریق کارخانه تأمین‌کننده مصالح و پیمانکار این پروژه، حداکثر تا اواسط شهریورماه، پروژه بهسازی و پیاده‌راه‌سازی میدان توحید (ارگ) به پایان می‌رسد.

وی این توضیح که پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان توحید (ارگ) با روش خشکه چینی اجرا می‌شود، بیان کرد: نوع مصالح در این روش به‌گونه‌ای است که امکان انبار (دپوی) زیاد آن، وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.