سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام حماس: هنیه نبرد برای آزادسازی فلسطین را رهبری می‌کرد/ مسیر جهاد متوقف نخواهد شد

یکی از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این اقدام مانع از توقف مسیر جهاد و مقاومت برای آزادسازی فلسطین نخواهد شد.

به نقل از شبکه الجزیره مباشر، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس در این باره اظهار داشت: اسماعیل هنیه درحالی به شهادت رسید که نبرد امت ما برای آزادسازی فلسطین و نبرد طوفان الاقصی را رهبری می‌کرد.

وی گفت: شهادت اسماعیل هنیه را که در مسیر جهاد و آزادسازی قدس و فلسطین به شهادت رسید به امت تسلیت می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که خون ما به عنوان رهبران مقاومت باارزش‌تر از خون فرزندان ملت فلسطین نیست.

حمدان تاکید کرد: جنبش حماس در هر برهه‌ای که رهبرانش به شهادت رسیده‌اند قدرت بیشتری به دست آورده است و جنایت ترور اسماعیل هنیه نیز مسیر جهاد و مقاومت و آزادسازی فلسطین را متوقف نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ترور شهید هنیه یک دستاورد برای دشمن محسوب می‌شود، اما نجات آن را تضمین نخواهد کرد و پاسخ مناسب و مورد انتظار به این جنایت و ترور؛ تقویت وحدت ملی و تبدیل آن به یک واقعیت است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت‌ها، سران و مقامات، گروه‌های مقاومت، سازمان‌ها و نهاد‌های مدنی و شخصیت‌های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.