سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی قاب عقب، دوربین و رنگ‌بندی آیفون ۱۶ افشا شد

سری آیفون ۱۶ مطابق برنامه سالیانه اپل در سپتامبر از راه خواهد رسید.

اگرچه زمان نسبتاً زیادی تا معرفی سری آیفون ۱۶ باقی مانده اما تصویر جدیدی از ماکت مدل استاندارد این سری درز کرده که اطلاعات بیشتری را درباره طراحی و رنگ‌بندی آن به ما می‌دهد.

براساس تصویری که «سانی دیکسون»، تحلیلگر دنیای فناوری، در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) با کاربران به اشتراک گذاشته، دو لنز واید و اولتراواید به‌صورت عمودی در بدنه پشتی آیفون ۱۶ طراحی شده‌اند. ظاهراً این تغییر به‌دلیل پشتیبانی از ضبط ویدیو‌های فضایی سه‌بعدی (Spatial) صورت گرفته و انتظار می‌رود تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۶ این قابلیت را داشته باشند. از طرفی در تصاویر برآمدگی دوربین‌ها مشهود است و همچنین ماژول بیضی‌شکل آنها نیز نسبت به بدنه پشتی کمی برآمدگی دارد.

رنگ‌بندی احتمالی آیفون ۱۶

با نگاه به این تصاویر لوررفته می‌توان به رنگ‌بندی احتمالی آیفون ۱۶ هم پی برد. درحال‌حاضر مدل‌های استاندارد و پلاس آیفون ۱۵ در رنگ‌های زرد، آبی، صورتی، مشکی و سبز به فروش می‌رسند.

از طرفی، طبق گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل، احتمالاً رنگ‌بندی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی و صورتی خواهد داشت. این منبع همچنین اضافه کرد که ظاهراً مدل‌های پرو و پرو مکس این سری نیز در رنگ‌های سفید، خاکستری تیتانیومی و صورتی عرضه خواهند شد.

اضافه‌براین، انتظار می‌رود آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به تراشه A18 مجهز باشند و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران بگذارند. البته طبق گزارش‌های منتشرشده، اپل امیدوار است که به‌دلیل حضور هوش مصنوعی در iOS 18، این سری از آیفون‌ها فروش خوبی داشته باشند. دستگاه‌های سری آیفون ۱۶ سپتامبر (شهریور-مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: آیفون ، طراحی آیفون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.