سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایات دشمنان اسلام بر رسوایی آنان می‌افزاید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چه دشمنان اسلام خیانت و جنایت کنند، بر رسوایی آنان می‌افزاید.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دولت آیت الله رئیسی و شهید اسماعیل هنیه که به وسیله اسرائیل صبح امروز به شهادت رسید گفت: در هر حال حق پیروز است و دشمنان اسلام هرچه خیانت و جنایت کنند بر رسوایی و نابودی آنان افزوده می‌شود.

او افزود: این گونه مسائل از فتنه‌های آخرالزمان است و باید شرایطی ایجاد شود که دولت اسلامی به صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) منتقل شود.

آیت الله عبادی اظهار کرد: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و همچون نهاد‌های انقلابی مانند سپاه و بسیج می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به وضعیت مردم استان بیان کرد: علی رغم مشکلات، مردم استان همواره در امور خیر از جمله کمک به محرومان، جشن‌های گلریزان، کمک به عتبات عالیات و ساخت زائر سرا پیش قدم هستند و در کشور از نظر کمک‌ها از رتبه بالایی برخوردار هستند.

بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در خراسان جنوبی ۹۹ هزار و ۵۳۱ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

او در مورد کمک‌های مردمی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم استان در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک کرده اند افزود:از ابتدای سال مردم استان ۷۶۶ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کرده اند.

بختیاری از تحت پوشش بودن ۹ هزار و ۶۷۶ دانش آموز مقطع ابتدایی و ۸ هزار دبیرستانی و هنرستانی خبر داد و گفت: امسال ۳۷۱ دانش آموز تحت پوشش در کنکور قبول شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.