سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار در پی شهادت اسماعیل هنیه

نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس پیام تسلیت صادر کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار آماده است:« ﴿ وَلَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلَىٰ حَیَاةٍ وَمِنَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا ۚ یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَمَا هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذَابِ أَن یُعَمَّرَ ۗ وَاللَّهُ بَصِیرٌ بِمَا یَعْمَلُونَ﴾

بر تو (و بر همه) پیداست که یهود به حیات مادی حریص‌تر از همه خلق‌اند، حتی از مشرکان، و از این رو هر یهودی آرزوی هزار سال عمر می‌کند، ولی عمر هزار سال هم او را از عذاب خدا نرهاند، و خدا به کردار ناپسند آنان بیناست.

مجاهد بزرگ مقاومت شهید اسماعیل هنیه به شهید القدس حاج قاسم سلیمانی پیوست.

او که جان خود را بر کف دست نهاده و آماده شهادت بود در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید تا ایران خونخواه وی شود.

امروز جبهه مقاومت عزادار شهادت این رهبر بزرگ و جان برکف است، اما از خون شهیدان لاله‌های جدید می‌روید و مسلمانان و آزادیخواهان جهان را برای شکست قطعی رژیم اشغالگر قدس مصمم‌تر می‌کند.

صهیونیست‌ها گرچه آرزوی عمر هزار ساله می‌کنند، اما به وعده صادق قرآن از عذاب رهایی ندارند و بدست فرزندان جبهه مقاومت نابود خواهند شد.

اینجانبان شهادت مجاهد نستوه و اسوه صبر و مقاومت فلسطین را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی، جبهه مقاومت و امت بزرگ اسلامی تسلیت می‌گوییم و با این شهید عزیز و همه شهیدان قدس پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون برای دفاع از حریم قدس جانانه پای وعده خود خواهیم ایستاد.»

برچسب ها: شهادت ، اسماعیل هنیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.