سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام خون شهدای مقاومت، سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است

استاندار کردستان گفت: پیام خون شهدای مقاومت، اسماعیل هنیه و شهید قاسم سلیمانی سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است.

 اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسین سامی‌مقام در سنندج اظهار کرد: این شهید والامقام بزرگمردی از شهدای مهاجر از اصفهان است که در دفاع از امنیت کردستان در آغازین روز‌های استقرار نظام اسلامی در عین مظلومیت به شهادت رسید و امروز رجعت کرده تا به همه ملت یادآوری کند.

استاندار کردستان افزود: شهید حسین سامی مقام برای کمک به آزادی یکی دیگر از شهدای ارتش به نام امیر شهید "نصرت زاد" پای در میدان گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت:  پیام خون شهدای مقاومت، اسماعیل هنیه و شهید قاسم سلیمانی سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است.

استاندار کردستان افزود: این شهید بزرگمرد مقاومت حماس بود که در مقابله با صهیونیست‌های از فرزندان و نوه‌هایش گذشت، اما سر خم نکرد و امروز به آرمان بزرگ خودش هم که شهادت بود، رسید.

زارعی‌کوشا اعلام کرد: پیام ما به صهیونیست‌ها پیام قرآن است و تفاوت ما با صهیونیست‌های خبیث در این است که امت پیامبر از صدر اسلام تا امروز دنبال شهادت می‌گردند، اما آنها همواره بر ادعای دروغین خود پای فشردند که قرآن می‌فرماید، آنها دوست دارند که هزار سال عمر کنند بلکه بیش از مشرکانی که ادعای وحدانیت ندارند و این نشان از عدم اعتقاد آنها به خدا و عالم دیگر است.

شهید سامی‌مقام پس از ۴۴ سال در منطقه شمالغرب کشور تفحص و هویتش با کارت شناسایی مشخص شد که سال ۱۳۵۹ به دست گروهک ضد انقلاب در منطقه سردشت به شهادت رسیده بود.

پیکر مطهر این شهید در ۲۴ تیرماه امسال تفحص شد و امروز بر روی دستان مردم غیور سنندج تشییع و بدرقه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.