سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محوریت برنامه‌های ستاد اربعین باید با دانش آموزان باشد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای برگزاری برنامه‌های امسال ستاد و موکب‌های اربعین در استان محوریت باید با دانش آموزان باشد تا این فرهنگ حسینی در بین آنها رواج یابد.

حسن بروشکی اظهار کرد: خدمت به زوّار اربعین حسینی، خدمتی ماندگار و پایدار است، امام حسین (ع) متعلق به یک مذهب و یک مکتب نیست؛ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شخصیتی جهانی و همه بعدی است.

وی ادامه داد: در دنیا حوادث مختلف و متعددی در مقاطع مختلف زمانی به وقوع پیوسته، ولیکن حادثه عظیم کربلا حادثه‌ای پایدار و ماندگار در تاریخ است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: ارادت و مودت همه محبان و آزاد اندیشان جهان به امام حسین (ع) روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود و این مهم تا قیام قیامت تداوم خواهد داشت؛ چرا که حضرت اباعبدالله الحسین به یک مذهب و یک مکتب تعلق ندارد بلکه شخصیتی جهانی و همه بعدی است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر ارائه خدمات مطلوب رفاهی به زائرین اربعین حسینی بکارگیری همه ظرفیت‌ها اعم از اماکن، تجهیزات و امکانات و همچنین همراهی و همدلی با آنان ضرورت دارد.

برشکی با تقدیر از مجموعه اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته و تدابیر بکار گرفته شده در سال‌های گذشته، گفت: در برنامه‌های امسال ستاد اربعین و موکب‌های اربعین محوریت باید با دانش آموزان باشد تا این فرهنگ حسینی در بین آنها رواج یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.