سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی:

حوزه هنری مرزدار هنر انقلاب اسلامی است

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نهاد مرزدار هنر انقلاب اسلامی است، گفت: نسبت به تعیین تکلیف برج هنر اسلامی شهر ایلام مسئولیت داریم.

سعید لشکری در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه هنری استان ایلام، اظهار کرد: استان مرزی ایلام دیار خادمین زوار اباعبدالله الحسین (ع) است و دفاع از مرز و خاک در بین مردم این سرزمین ریشه دار و از مراقبت و ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حوزه هنری مرزدار هنر انقلاب اسلامی است، گفت: حوزه هنر، مراقبت‌های بسیار جدی لازم داشته و از حساسیت‌های ویژه و بیشتری برخوردار است، از تولید، فضای هنری گرفته تا آموزش با روح و فکر مردم ارتباط دارد، هنر می‌تواند هم متعالی باشد و هم دچار ابتذال شود، همانطور که این روز‌ها در جریان بازی‌های المپیک شاهد توهین به زبان هنری به ادیان آسمانی هستیم.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حوزه هنری مسئولیت مرزداری از هنر انقلاب اسلامی را همه رشته‌های هنری را برعهده دارد، ابراز کرد: استان ایلام دارای هنرمندان بزرگ و شاخصی در عرصه ملی و بین المللی بوده و هنر در این استان زنده است و امید می‌رود که رویداد‌های بسیار ارزشمندی در حوزه هنر این استان برگزار شود.

لشکری در پایان اظهار کرد: ظرفیت هنر می‌تواند از مرزهای جغرافیایی عبور کند، حوزه هنری خود را مرزبان هنری انقلاب اسلامی می‌داند اما از سوی دیگر نیز مرز گستر در راستای گسترش هنر انقلاب اسلامی است و امروز خود را آماده حرکت در مرزهای فکری و دانشی کرده است.

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور حکمی افشین آزادی را به سمت مدیر حوزه هنری استان ایلام منصوب کرد.

برچسب ها: هنر ، حوزه هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.