سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت در گیلان کشف در مازندران

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف خودروی سرقتی در ساری پس از دزدیده شدن در گیلان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت خودروی اپتیما در یکی از مناطق استان گیلان و رد زنی سارقان در حوالی شهرستان ساری، با توجه به استفاده از پلاک‌های جعلی و مخدوش توسط سارق یا سارقان، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات فنی پلیسی، اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه میدانی، متهم را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرساری شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران، با اشاره به کشف خودرو مسروقه و اموال سرقتی دیگر از جمله یک گوشی آیفون و یک دسته چک، گفت:پرونده بهمراه متهم، توسط کارشناسان مربوطه به مرجع قضایی ارسال و متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.

سرهنگ قیصری در خاتمه از قیمت ۲۰ میلیارد ریالی خودروی اپتیمای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان سخن به میان آورد و افزود: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، در صورت نیاز از طریق شماره ۱۱۰ می‌توانند از ظرفیت نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه نهایت بهره را ببرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.