سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرعالی خبر داد؛

نظارت سازمان بازرسی کل کشور بر نحوه پرداخت ارز اربعین به زوار

معاون اقتصادی سازمان بازرسی از نظارت این سازمان بر نحوه پرداخت ارز اربعین به زوار خبر داد.

 در راستای تاکید رئیس سازمان بازرسی مبنی بر نظارت بر نحوه پرداخت ارز اربعین به زائرین سیدالشهدا (ع) و همزمان با شروع فروش ارز اربعین در شعب ۷ بانک عامل، ستار شیرعالی معاون اقتصادی سازمان بازرسی با همراهی بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه، از شعب دو بانک بازدید کردند.

معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در بازدید به عمل آمده از یکی از بانک‌های کشور که با حضور مدیرعامل آن بانک انجام شد ضمن تاکید بر تکریم زوار و تسریع در پرداخت ارز، نکاتی را متذکر شد.

همچنین در بازدید از یکی از شعب بانک‌های کشور، حجم قابل توجهی از زوار در صف انتظار دریافت ارز بودند که بازرس کل بانک و بیمه ضمن پیگیری ارسال سریع ارز از خزانه به شعبه مذکور به منظور جلوگیری از بروز ازدحام زوار، عدم معطلی و پرداخت سریع ارز هشدار‌های لازم را صادر کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به ایراد یک نرم افزار بانکی در ثبت درخواست متقاضیان بدون سقف تعداد مشتری و ارز در اختیار شعبه، به بانک هشدار داده شد که در اولین فرصت ایراد مذکور را برطرف کند.

توجه، تاکید و هشدار لازم به بانک مرکزی در راستای تأمین ارز به میزان کافی در روز‌های آتی، نیز از دیگر موضوعاتی بود که از سوی سازمان بازرسی مطرح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.