سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت سیمان از قطعی برق بیشترین آسیب را می‌بیند

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قطعی و مدیریت مصرف برق برای صنعت استان چالش ایجاد کرده که بهره‌وری تولید سیمان خوزستان از جمله آنهاست.

حمیدرضا فلاح مدیر کل صمت خوزستان با بیان اینکه در فصل تابستان با قطعی برق صنایع در استان روبرو هستیم گفت: قطع کردن برق صنایع برای صرفه جویی، به تولیدکنندگان ضرر و زیان زیادی را وارد می‌کند و یکی از صنایعی که در استان بیشترین آسیب را از قطعی برق متحمل شده شرکت‌های سیمان هستند.

او خوزستان را قطب تولید سیمان کشور دانست و افزود: صنایع بزرگ زیادی در استان فعالیت دارند و قطع برق صنایع ضرر و زیان زیادی را به آن‌ها وارد می‌کند.

آقای فلاح ادامه داد: انتظار می‌رود در این فصل از شهرهای سردسیر کشور به استان برق منتقل شود تا صنایع استان بیش از این متحمل ضرر و زیان و تعطیلی خط تولید نشوند.

مدیرکل صنعت خوزستان یادآور شد: قطعی برق شرکت‌های سیمان باعث کاهش تولید این شرکت‌ها شده به گونه‌ای که سیمان کافی برای مواکب مراسم پیاده روی اربعین حسینی در استان تهیه نشد.

این مقام مسئول با بیان پیشنهاد دیگری برای کمک به تامین برق صنایع اضافه کرد: اگر در شب ظرفیت برق صنایع افزایش یابد می‌تواند بخشی از کسری تولید آن‌ها جبران کند.

۳ کارخانه تولید سیمان در خوزستان وجود دارد که میانگین تولید سالانه سیمان در استان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.