سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های هفته جهانی تغذیه با شیرمادر

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام شعار و روز شمار "هفته جهانی تغذیه با شیرمادر " از ۱۰ تا ۱۶ مردادماه خبر داد.

 سید علی درخشان اظهار کرد: امسال هفته جهانی تغذیه با شیرمادر با شعار "ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻫﻤﻪﺟﺎﻧﺒﻪ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺑﺎ ﺷﯿﺮ ﻣﺎﺩﺭﺑﺮﺍی ﻫﻤﻪ " گرامیداشته می‌شود.
 
وی با اشاره به روز شمار این هفته اضافه کرد: اولین روز هفته تغذیه با شیرمادر روز چهارشنبه ۱۰ مرداد با عنوان "نقش سیاستگذاران در بهبود وضعیت شیردهی" و دومین روز از این هفته مصادف با پنجشنبه ۱۱ مرداد تحت عنوان "نقش پدران در شیردهی موفق" نامگذاری شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین روز‌های جمعه ۱۲ مرداد و شنبه ۱۳ مرداد به ترتیب با عناوین "نقش روحانیون و گروه‌های مذهبی در حمایت از تغذیه با شیر مادر" و "نقش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حمایت از مادر و شیرخوار" گرامیداشته خواهد شد.
 
درخشان ادامه داد: روز‌های پایانی هفته تغذیه با شیر مادر نیز مصادف با روز یکشنبه ۱۴ مرداد "نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در آگاهی و مهارت مادران و خانواده‌ها"، روز دوشنبه ۱۵ مرداد "نقش گروه‌های مردمی در ترویج تغذیه با شیر مادر " و روز سه شنبه ۱۶ مرداد "نقش مدیران و کارفرمایان در حمایت از ترویج تغذیه با شیر مادر" تعیین شده است.
 
به گفته وی؛ همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی همچون اطلاع رسانی محیطی، حضور پزشکان و کارشناسان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما، افزایش مشارکت اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای اقنا افکار عمومی، برگزارزی کارگاه‌های آموزشی ویژه مراقبین سلامت و ... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.