سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن مروج فحشا در فضای مجازی ‌بازداشت شد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل از بازداشت یک زن به اتهام ترویج فساد و فحشا با سوء استفاده از ظرفیت فضای مجازی خبر داد.

مرتضی طاهری‌فرد از بازداشت یک زن به اتهام ترویج فساد و فحشا با سوء استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم غیر بومی ساکن اردبیل است که نسبت به کشف حجاب و تهیه و پخش تصویر‌های نیمه عریان از خود اقدام می‌کرد.

وی افزود: این شخص عکس‌ها و فیلم‌های مبتذل نیمه عریان از خود تهیه می‌کرد و با استفاده از امکان پخش زنده شبکه اجتماعی اینستاگرام آنها را انتشار می‌داد و موجب جریحه‌دار کردن عفت و هتک اخلاق عمومی می‌شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل تصریح کرد: در پی این مساله با واکنش سریع و به هنگام گشت سایبری دادستانی، اقدام لازم برای شناسایی متهم صورت گرفت و پس از صدور دستور‌های قضایی مربوطه برای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، با اقدام سریع ماموران انتظامی وی در واحدی مسکونی واقع در یکی از شهرک‌های اردبیل بازداشت شد.

وی در ادامه با هشدار به افراد هنجارشکن تصریح کرد: دادسرا‌های سراسر استان اردبیل با دقت، به جد و اشراف کامل فضای مجازی را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هرگونه بی‌بند و باری و اقدام‌های خلاف اخلاق، برخورد‌های قاطع و بازدارنده را در دستور کار قرار خواهند داد.

برچسب ها: ترویج فساد ، کشف حجاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
اگه می خواهید این بساط فحشا و ولنگاری جمع بشه باید از همین فضای مجازی و سلبریتی های شروع کنید
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
مردم‌ باید اسکرین شات بگیرن و برا شناسایی بفرستن پلیس
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
اگر میخان جمع کنید همه شون رو جمع کنید
این یکی دو تا راه بجایی نمیبره
فضای مجازی رو متصل به فضای حقیقی کنید تا هر کس خودش رو تو این فضا مصون ندونه بگه هیچکس به ما کار نداره بی قانونی بی قانونی چه تو فضای حقیقی چه تو فضای مجازی