سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا می‌خواهد با توجه به نتایج انتخابات، تحریم‌هایی را علیه ونزوئلا اعمال کند

به دنبال اعتراضات در ونزوئلا به نتایج انتخابات، واشنگتن لغو تحریم‌های این کشور را رد کرده و همچنین در حال بررسی اعمال تحریم‌های جدید است.

دو رسانه بزرگ آمریکایی به طور همزمان به نقل از مقامات بلندپایه دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند آمریکا می‌خواهد با توجه به نتایج انتخابات ونزوئلا، تحریم‌هایی را علیه کاراکاس اعمال کند.

به گزارش بلومبرگ بسیاری از مقامات آمریکایی طبق رویه دیرینه خود در دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها نتایج انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا را زیر سوال برده اند.

رویترز نیز گزارش می‌دهد که دولت بایدن می‌خواهد نیکلاس مادورو، رئیس جمهور منتخب ونزوئلا را برای انتشار جدول دقیق آرا تحت فشار قرار دهد، در غیر این صورت «جامعه بین المللی مایل به پذیرش نتایج اعلام شده نخواهد بود.»

این نشریات می‌نویسند: به دلیل نگرانی در مورد پیروزی مادورو، واشنگتن لغو تحریم‌های موجود را رد کرده و همچنین در حال بررسی اعمال تحریم‌های جدید است.

به رغم اعلام پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا توسط مقامات برگزاری انتخابات این کشور با حضور ناظران بین المللی، اپوزیسیون تحت حمایت آمریکا خود را برنده این رقابت می‌داند.

بر اساس اعلام کمیسیون انتخابات ونزوئلا، نیکلاس مادورو با کسب ۵۱.۲ درصد آرا برای سومین بار در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا به پیروزی دست یافت.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
ح
۱۱:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
ازصندوقها باب میلش درنیامده