سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش فروش بلیت‌های اربعین از مبدا فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: پیش فروش بلیت‌های اربعین از مبدأ استان فارس به مرز شلمچه از امروز ۹ مرداد آغاز شد.

محسن عمادی افزود: نرخ بلیت اربعین امسال از مبدأ شیراز به مقصد پایانه مرزی شلمچه با اتوبوس وی‌آی‌پی یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره کلاسیک ۸۵۹ هزار تومان و اتوبوس جفت صندلی ۶۲۵ هزار تومان است که از امروز ۹ مرداد علاوه بر شرکت‌های مسافربری مرکز استان به صورت پیش فروش اینترنتی و غیرحضوری فروخته می‌شود.

او تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای ایام اربعین از مبدأ فارس به مرز شلمچه، با توجه به افزایش میزان تقاضا، در دستور کار قرار دارد و در صورتی که ظرفیت هر مقصد تکمیل شد، زائران می‌توانند در لیست انتظار اتوبوس ثبت‌نام کنند تا براساس اولویت و تعداد سرویس فوق‌العاده‌ای که در آن مسیر راه‌اندازی می‌شود، بلیت مقصد خود را تهیه کنند.

عمادی با بیان اینکه در ایام قبل و بعد از اربعین هم گشت‌های راهداری فارس در مسیر‌های منتهی به استان خوزستان فعال هستند، اظهار کرد: همه کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را ثبت کنند تا توسط راهداری رسیدگی شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه طول مسیر رفت و برگشت از فارس به شلمچه بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر است، گفت: با اقدامات راهداری از ماه‌های قبل این مسیر‌ها ایمن سازی شده‌اند و نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای ظرفیت وقوع تصادف، بروز رسانی سیستم‌های روشنایی، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه‌گیری و روکش آسفالت، نصب علایم از مهم‌ترین اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زائران اربعینی حسینی است.

او افزود: پارسال از مبدأ استان فارس، ۶۳ هزار و ۵۹۶ مسافر در قالب ۲ هزار و ۲۰۸ سفر از از مبدأ شیراز به مقصد پایانه مرزی شلمچه جابجا شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.