سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل معاونان روابط عمومی کل سپاه و سازمان بسیج از صدا و سیمای گلستان

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون روابط عمومی سازمان بسیج در لوح‌های جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و همکاران صدا و سیمای گلستان در ترویج فرهنگ جهادی و خدمات سپاه و بسیج تجلیل کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا و فرمانده سپاه نینوای گلستان با حضور در صدا و سیمای گلستان و تقدیم لوح‌های تقدیر و تجلیل سپاه و بسیج به مدیرکل صدا و سیمای گلستان از تلاش‌های وی و همکاران صدا و سیمای استان در تولید و پخش برنامه‌های گوناگون تقدیر کردند.

سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه استان با اشاره به موفقیت‌های صدا و سیما در دو سال اخیر در راستای جهاد تبیین گفت: نقش برنامه‌های صدا وسیمای استان در ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی قابل توجه است و در دو سال اخیر، صدا و سیمای استان، در بخش‌های مختلف، موفق به کسب افتخارات زیادی شده است.

وی افزود: امروز صدا و سیما دوشا دوش همه مسئولان و حتی جلوتر از همه پای کار است و این حضور و مدیریت جهادی و کسب افتخارات مرهون مدیریت و راهبری مطلوب نیرو‌ها و تفکر انقلابی و جهادی در این مجموعه است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: عمق و گستره فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف عمرانی و سازندگی قابل توجه است و اولویت نخست ما در فعالیت‌های جاری در سپاه و بسیج جلب رضایت مردم و رفع مشکلات آنها بوده است که در دو سال گذشته و با حضور آقای شکری نیا و تفکرات ایشان و همکارانشان خوشبختانه صدا و سیمای استان در همه رویداد‌های مهم استان در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشته و نخستین واکنش رسانه‌ای به رویداد‌های مهم از طرف زحمت کشان رسانه استانی صورت گرفته است که به نوبه خود از ایشان و همه همکاران این نهاد مهم سپاسگزاری می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان نیز در این دیدار از تلاش‌های صدا و سیمای استان در بخش‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: تاسیس گروه تلویزیونی سپاه و بسیج نینوا افتخاری بود که نصیب این جمع شد و امروز اگر روابط عمومی ما و همکاران ما در کشور جایگاه و رتبه برتری کسب کردند ما حصل همکاری و همراهی و درایت هوشمندانه شما عزیزان در صدا و سیما بوده است.

حجت الاسلام ایمانی تاکید کرد: صدا و سیمای استان گلستان همواره یاور و پشتیبان بخش‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و ما هم برای تقدیر از این همکاری و پوشش ویژه خدمات رسانی سپاه و بسیج به مردم حضور یافتیم که پیام تقدیر روابط عمومی کل سپاه و روابط عمومی سازمان بسیج را ابلاغ کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان نیز در این دیدار گفت: سپاه و بسیج در بخش‌های مختلف، بهترین و موثرترین خدمات را به اقشار مختلف جامعه ارائه داده و این خدمات مردمی و بی منت همچنان استمرار دارد.

رسول شکری نیا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقطه اتکای نظام و ولایت و امید جبهه جهانی مقاومت و همه مستضعفان عالم است و نقش بی بدیل این نهاد انقلابی همواره در همه جا مورد توجه است و به ویژه در مقاطع حساس بیش از پیش مشخص است.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر صدا و سیمای استان تلاش کرده خدمات سپاه و بسیج به مردم را در بخش‌های مختلف به شکل مناسبی پوشش دهد که ماحصل تعامل و همکاری دوجانبه بین رسانه استانی و سپاه استان یک فضای ثمر بخش و کم سابقه برای خدمت رسانی به مردم بوده است.

وی با تقدیر از همکارانش در صدا و سیما برای تعامل همه جانبه از فضای همدلی، هم افزایی و برادری دو نهاد انقلابی برای عمل به منویات ولی امر مسلمین، ابراز امیداوری کرد در کنگره سرداران شهید استان اتفاقات رسانه‌ای بی سابقه‌ای رقم بخورد.

در این مراسم لوح‌های تقدیر معاون روابط عمومی کل سپاه و معاون روابط عمومی سازمان بسیج به مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان تقدیم شد.

برچسب ها: صدا و سیما ، تقدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.