سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واچ فیت ۳ از اپل واچ SE ارزش خرید بیشتری دارد

واچ فیت ۳ طراحی مشابه و قیمت کمتری از اپل واچ SE دارد و هواوی آن را از ساعت هوشمند اپل هم برتر می‌داند.

هواوی واچ فیت ۳ به‌تازگی در بازار کشورمان عرضه شده است و هم‌اکنون قیمت ساعت هواوی در فروشگاه‌هایی مثل دیجی‌کالا حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

واچ فیت ۳ تغییرات نسبتاً مهمی را درمقایسه‌با نسل گذشته تجربه می‌کند. به‌عنوان مثال، طراحی مستطیلی جای خود را به طراحی مربع‌شکل داده و رابط کاربری برای مطابقت با طراحی جدید اصلاح شده است. هواوی واچ فیت ۳ را درزمینه‌ی طراحی، عملکرد، شارژدهی و قیمت به‌نوعی رقیب مستقیم اپل واچ SE می‌داند.

ساعت هوشمند جدید هواوی در رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز، سفید و خاکستری و بند‌های سیلیکونی، نایلونی یا چرم طبیعی، دردسترس قرار می‌گیرد. واچ فیت ۳ از صفحه‌نمایش ۱٫۸۲ اینچی OLED با نسبت ۷۷٫۴درصدی نمایشگر به بدنه‌ بهره می‌برد که ۱۰ درصد از نسل قبلی بیشتر است.

هواوی ادعا می‌کند که واچ فیت ۳ با ضخامت ۹٫۹ میلی‌متر و وزن ۲۶ گرم، نازک‌ترین و سبک‌ترین ساعت هوشمند مربع‌شکل هواوی تا‌به‌امروز است. علاوه‌براین، دکمه‌ی چرخان برای اولین‌بار به سری فیت هواوی اضافه شده است و امکان جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها و واچ‌فیس‌ها را ساده‌تر می‌کند.

هواوی می‌گوید که روشنایی ۱۵۰۰ نیت و ابعاد بزرگ‌تر صفحه‌نمایش واچ فیت ۳ درمقایسه‌با اپل واچ SE، ضمن ایجاد شرایط بهتر برای مشاهده‌ی محتوا، استفاده از ساعت در محیط‌های بیرونی به‌ویژه در زمان تمرین و فعالیت‌های ورزشی یا استفاده در زیر نور خورشید را ساده‌تر می‌کند.

چینی‌ها مدعی هستند که فناوری HUAWEI TruSleep 4.0 با بهبودهای اخیرش به کاربران اطلاعات کامل‌تری درباره‌ی تمامی مراحل خواب ارائه می‌دهد. این فناوری حتی بر تنفس کاربر نظارت می‌کند تا مشکلات احتمالی و اختلالات خواب فرد را شناسایی کند؛ درحالی‌که اپل واچ SE به پایش کلی مراحل خواب بسنده می‌کند و شامل تحلیل جزئی و کامل مراحل نیست.

به‌ادعای هواوی، واچ فیت ۳ به‌لطف فناوری HUAWEI TruSeen 5.5، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، الگوهای خواب و سطح استرس را به‌طور دقیق اندازه‌گیری می‌کند. قابلیت خودآموزی آنلاین این الگوریتم، قدرت نظارت را در شرایطی که سیگنال ضعیف باشد، افزایش می‌دهد.

واچ فیت ۳ با شناسایی خطرهای آریتمی قلبی، هشدارهای اولیه را برای خطرهای احتمالی ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند از مدیریت چرخه‌ی قاعدگی نیز بهره می‌برد که پیشنهادهایی را برای سلامت بانوان ارائه می‌کند.

از نگاه هواوی، یکی از ویژگی‌های اصلی واچ فیت ۳ را می‌توان شارژدهی آن دانست. هواوی ادعا می‌کند که واچ فیت ۳ می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا ۱۰ روز و با ۵ دقیقه شارژ، تا یک روز کامل کاربر را همراهی کند. درمقابل، اپل واچ SE با یک بار شارژ کامل ۱۸ ساعت دوام می‌آورد.

هواوی بهره‌مندی از واچ‌فیس‌های گوناگون و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان در‌کنار قیمت ارزان‌تر از اپل واچ SE را از عواملی می‌داند که بخت موفقیت ساعت هوشمند جدیدش را افزایش می‌دهند.

منبع: زومیت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.