تصاویر و مشخصات کامل ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز پرو ۳ فاش شد.

وان پلاس اوایل سال جاری میلادی هدفون بادز ۳ خود را رونمایی کرد و پس از آن نوبت به رونمایی از نورد بادز ۳ پرو رسید که هدفونی میان‌رده‌ محسوب می‌شود. وان‌پلاس اکنون روی ایرباد بی‌سیم و بالارده‌ی بادز پرو ۳ کار می‌کند.

تصاویر جدیدترین هدفون وان پلاس در دو رنگ Midnight Opus (مشکی) و Lunar Radiance که ترکیبی از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی توصیف می‌شود، توسط اسمارت پریکس فاش شده است.

ظاهر کیس تا حدودی یادآور نورد بادز ۳ پرو است؛ اما احتمالا از متریال باکیفیت‌تری در ساخت آن استفاده می‌شود. بادز پرو ۳ در همکاری با Dynaudio ساخته خواهد شد. از سوی دیگر، لوگو OnePlus در جلوی کیس دیده می‌شود.

ابعاد کیس احتمالا ۶٫۵ در ۵٫۲ در ۲٫۶ سانتی‌متر و وزنش ۶۱ گرم خواهد بود. گفته می‌شود بادز پرو ۳ در مجموع ۴۳ ساعت کاربر را همراهی می‌کند و با ۱۰ دقیقه شارژ سریع می‌تواند پنج ساعت موسیقی پخش کند. هدفون جدید وان‌پلاس افزون‌بر پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۴، به‌لطف گواهی IP55 تا حدودی در برابر گردوغبار و آب مقاوم خواهد بود.

بادز پرو ۳ احتمالا از دو درایور بهره خواهد برد: یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر ۶ میلی‌متری که هر کدام دارای DAC اختصاصی خود هستند. بادز پرو ۳ از کدک صوتی LHDC 5.0 با نرخ بیت بالا و صدای ۲۴ بیتی/۱۹۲ کیلوهرتز پشتیبانی خواهد کرد و ظاهرا سیستم حذف نویز فعال (ANC) تا ۵۰ دسی‌بل خواهد داشت.

بادز پرو ۳ اکولایزر Dynaudio با تنظیمات شخصی‌سازی شده برای سبک‌های مختلف موسیقی ارائه خواهد کرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.