سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاخ سفید: اسراییل حق دارد به حمله حزب الله واکنش نشان دهد

جان کربی بار دیگر از مواضع رژیم صهیونیستی در تشدید تنش‌ها در خاورمیانه حمایت کرد.

رژیم صهیونیستی مدعی نقش حزب الله در حمله راکتی به مجد الشمس در بلندی‌های جولان اشغالی است و با همین بهانه به دنبال تشدید تنش‌ها با لبنان است. از این رو، تعجبی ندارد که کشور‌های غربی که تل آویو را تا بن دندان برای نسل کشی فلسطینیان مسلح کرده اند اکنون از مواضع این رژیم در قبال لبنان حمایت می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: از دید ما اسراییل این حق را دارد که به حمله راکتی حزب الله به بلندی‌های جولان واکنش نشان داده و تل آویو در این زمینه مختار است. 

وی در ادامه برای آرام کردن جو پرالتهاب میان طرفین، خاطر نشان کرد: با این حال، آمریکا بر این باور نیست که پاسخ اسراییل به این مسئله باید منجر به تشدید تنش‌های بیشتر در خاورمیانه شود. 

پایگاه آمریکایی آکسیوس پیش‌تر به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشته بود واشنگتن به تل آویو هشدار داده است در حمله به لبنان عمق خاک این کشور به خصوص مواضع حزب الله در بیروت را هدف قرار ندهد، زیرا در این صورت این جنبش اقدام به استفاده از موشک‌های دوربرد خود برای هدف قرار دادن عمق خاک سرزمین‌های اشغالی خواهد کرد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.