سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت روزانه مطالبات گندمکاران استان مرکزی

مطالبات گندمکاران استان مرکزی به صورت روزانه ادامه دارد و تا کنون حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به فصل برداشت و خرید تضمینی گندم در استان گفت: خرید گندم در ۲۹ مرکز خرید سطح استان انجام می‌شود و تاکنون ۲۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که این مقدار خرید از کل خرید سال گذشته بیشتر است.

ملکی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم نسبت به سال گذشته افزایش خرید داریم و با توجه به اینکه اکنون در ۷۵ درصد افزایش خرید نسبت به سال گذشته هستیم میتوان رکورد جدید در خرید گندم ثبت کنیم.

او گفت: ۴۵ هزار محموله تحول مراکز خرید شده و حدود ۵ هزار میلیارد تومان هزینه گندم خریداری شده از کشاورزان است که در سیلو‌ها ذخیره شده است.

ملکی افزود: باتوجه به هماهنگی‌ها به تدریج واریز وجه گندم در استان آغاز شده و اکنون حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده و روزانه پرداخت‌ها انجام می‌شود.

او با بیان اینکه قیمت تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده گفت: خرید گندم تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و مراکز خرید آماده دریافت گندم‌های کشاورزان است و از ۳۰ هزار نفر کشاورزان گندمکار ۱۷ هزار کشاورز تحویل گندم را انجام دادند.

ملکی افزود: اوج خرید گندم در شهرستان‌های شازند، خمین و خنداب است و گندم مازاد استان به چند استان‌ از جمله البرز، تهران، کرمان و سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.