سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش باکو به اظهارات اردوغان درباره تجربه جنگ قره باغ

نظامی جمهوری آذربایجان در خصوص اظهارات اردوغان گفت: اظهارات در مورد مشارکت پرسنل نظامی هر کشوری در عملیات نظامی مربوط به حاکمیت آذربایجان هیچ مبنایی ندارد.

نماینده عالی رتبه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه در تهدید رژیم اسرائیل به استفاده از تجربه جنگ قره‌باغ و لیبی گفت: اظهارات در مورد مشارکت پرسنل نظامی هر کشوری در عملیات نظامی مربوط به احیای تمامیت ارضی و حاکمیت آذربایجان هیچ مبنایی ندارد.

وی افزود: ترکیه و پاکستان در جنگ ۴۴ روزه میهنی از آذربایجان حمایت سیاسی کردند. در همین راستا، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان بار‌ها در سخنرانی‌های خود از رهبری ترکیه و پاکستان قدردانی کرد.

این نظامی آذربایجانی افزود: در طول جنگ ۴۴ روزه نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از نیرو‌های مسلح آذربایجان به شهادت رسیدند، ۲۰۴ نفر در عملیات‌های یک روزه ضد تروریستی به شهادت رسیدند و همچنین تعداد زیادی از مردم به مقام جانبازی و جانبازی رسیدند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفته بود: همانطور که در قره باغ و لیبی وارد شدیم، شبیه آن را در اسرائیل نیز انجام می‌دهیم. فقط باید قوی باشیم تا بتوانیم این قدم‌ها را برداریم. بیایید این قدم‌ها را برداریم.

منبع: تسنیم 

برچسب ها: قره باغ ، اردوغان ، باکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.