سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ درصد زائران اربعین از استان قم به مرز مهران اعزام می‌شوند

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: ناوگان اعزامی از استان در طول مسیر به‌صورت برخط توسط سامانه‌های پیش‌بینی شده، رصد و کنترل می‌شود تا بازگشت زائران با کمترین میزان تأخیر صورت بگیرد.

هادی عمو سلطانی ، با اشاره به آغاز طرح اربعین از ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریورماه امسال،گفت: پیش‌فرض بلیت زائران اربعین به مرز‌های مهران و خسروی از ۱۶ مردادماه به‌صورت اینترنتی و حضوری آغاز می‌شود.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم  گفت: روزانه حدود ۷۰ اتوبوس برون‌شهری در طول ایام اربعین از استان قم به مرز‌های مهران و خسروی اعزام خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به محدودیت ناوگان عمومی در استان قم از زائران درخواست می‌کنیم سفر خود به کشور عراق را به روز‌های پایانی منتهی به اربعین موکول نکنند.

عمو سلطانی گفت: با توجه به محدودیت ناوگان عمومی، زائران برای تردد به مرز مهران می‌توانند از وسایل نقلیه شخصی استفاده نمایند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم بیان کرد: همچنین برای افزایش ظرفیت ناوگان عمومی تفاهم‌نامه‌هایی با سپاه استان، اتوبوس‌رانی شهرداری قم و واحد‌های صنعتی برای در اختیار دادن ناوگان موجود جهت اعزام زائران و خدمت‌رسانی در مرز مهران، صورت گرفته‌است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم  یادآور شد: در طول ایام منتهی به اربعین امسال نیز با تعامل شهر‌های مجاور استان قم، بخشی از ناوگان مورد نیاز از این شهر‌ها تامین خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.