سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران استان همدان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران این استان خبر داد.

سیدحسین خوانساری گفت: میزان مطالبات گندمکاران استان همدان از ابتدای آغاز خرید تضمینی تا ششم تیرماه افزون‌بر ۸۴۶۶ میلیارد تومان بوده که بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده پرداخت مطالبات آغاز شده است.

او گفت: در مرحله اول ۲۹۴ میلیارد تومان به گندمکاران استان پرداخت و بخشی از مطالبات تسویه شد ضمن اینکه بقیه مطالبات گندم خریداری شده کشاورزان این استان هم بر اساس صف کشوری تحویل محصول پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: از هفتم تیرماه تا ششم مرداد ماه ۴۸۰ هزار و ۶۸۸ تن گندم مازاد به ارزش۸۴۶۶ میلیارد تومان از سوی دهقانان و گندمکاران تحویل مراکز خرید تضمینی استان همدان داده شده است.

خوانساری گفت: برای خرید تضمینی گندم امسال کشاورزان ۵۵ مرکز خرید تضمینی گندم با ظرفیت بیش از ۸۰۰ هزار تن در سطح استان همدان فعالیت دارند که از این تعداد مراکز ۴۱ مرکز خرید استاندارد متعلق به مباشرین تعاون روستایی و مابقی مراکز دولتی و مراکز مربوط به بخش خصوصی و کارخانجات آرد هستند.

او گفت: از ۴۸۰ هزار و ۶۸۸ تُن گندم مازاد خرید تضمینی سطح استان، مقدار خرید گندم به تفکیک از سوی مراکز دولتی ۳۱هزار و ۱۴۶ تُن، خرید گندم توسط سیلو‌های بخش خصوصی ۱۸۸ هزار و ۶۲۱ تن، توسط مباشر (تعاونی‌های روستایی) ۲۵۰ هزار و ۴۸۰ تن و از طریق کارخانجات آرد ۱۰ هزار و ۴۴۱ تُن بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.